miércoles, 2 de octubre de 2013

Aprendizaxe cooperativa. Funcións de cada membro do equipo.

Responsable do tempo
    • Planifica o traballo e distribúeo entre os membros do grupo.
    • Avisa,  de vez en cando, do tempo que falta para rematar.
    • Asegúrase de que todos van facendo o traballo proposto e non quedan atrás.
    • Fomenta a participación. Asigna o turno de palabra, di a quen lle toca falar de cada vez.
    • Controla o tempo que fala cada un e o tempo no que hai que facer o traballo previsto.
    • Asegúrase de que todos opinan e de que todos escriben o que lles corresponde.
    • No final da sesión informará se  todos remataron as tarefas no tempo previsto.
Necesitará reloxio

Mensaxeiro/a:
§         Fala coa profesoraÉ o único do grupo con permiso para levantarse.
§         Escribe o que se acorda entre todos, lello oa grupo para asegurarse de que todo está ben.
§         Explica, resume o escrito en días anteriores, se é necesario.
§         Le os resultados, acordos, decisións. ... do grupo na posta en común coa clase.
§         Controla a ortografía e a corrección dos escritos. Necesitará  diccionario.
§         No final da sesión informará se  todos respectaron ao mensaxeiro ou se alguén falou coa profesora a destempo e sen consultar no grupo.

Encargado do material:
§         Ten que repartir o material que precisa o grupo e logo recollelo.
§         Na recollida: Ten que recoller as libretas xuntas e levalas ao seu lugar. Ten que recoller os libros xuntos e levalos ao seu lugar.
§         Ten que comprobar que nas mesas  (e debaixo das mesas) queda todo recollido e no seu lugar.
§         Ten que comprobar que non quedan papeis no chan.
§         Ten que comprobar que, antes do recreo, cada neno deixa o libro de ler enriba da mesa.
§         Ten que conseguir que no seu grupo todos dispoñan do material necesario para traballar: lapis, goma, bolígrafo, diccionario ....
§         No final da sesión informará se  todo o material está recollido e se todos tiveron o material necesario para traballar.

Encargado do  silenzo:
§         Controla o ton de voz. (Os compoñentes do grupo teñen que falar baixiño).
§         Avisa aos membros do grupo, cun xesto, dos momentos de silenzo:
v     cando a profesora levanta a man,
v     no traballo individual (en 1,2,4);
v     durante a lectura,
v     no Plan Lector,
v     cando a profesora explica ou os compañeiros expoñen.
§         No final da sesión informará se  o grupo mantivo o silenzo debido.

No hay comentarios:

Publicar un comentario